Paypal Számla Feltöltése (Tutorial)


Judul:Paypal Számla Feltöltése (Tutorial)
info:●Lájkolj Facebookon https://www.facebook.com/pages/PhewBones/264809980367996?ref=hl ●ASK.FM http://ask.fm/PhewBones ●Olcsó játékok https://www.g2a.com/r/phewbones ◄Hirdesd a videódat teljesen ingyen a csoportomban!!► ●YouTube! Nézettségre fel! Csatlakozz te is !!! https://www.facebook.com/groups/649760785110723/
Upload:07 October 2014
Uploader:mif
Durasi:5:18
Source:http://www.youtube.com/watch?v=1wpPn8Bs7dw

jan bogar:Benzinkúton is felehet tölteni ? mert én ugy tudom köszi a válaszod
Gábor Buzás:Sziasztok nekem olyan problémám lenne hogy a otp junior kártyámat nem tudom hozzá adni de a 400ft-ot levonta + korlátozót az pay pal accountom a bank számla számomat sikerült hozzá adnom de de valamiért nem engedi hozzá csatolni a kártyámat Ezt irja:The bank that issued your card didn't approve this transaction. Please contact the card issuer's customer service department if you have any questions. Or you can add a different card now to continue. ha valki tudja a meglódás nagyon meg köszönném
TheJudaTV ツ:szia csak bankiátutalással torténhet a feltöltés?
József Bláz:De a PayPal számlád meg ne mutasd hogy valoban oda kerult-e az összeg!! :)
OlerGode ツ:mikor megtörtent a tranzakcio és mutatja hogy az osszeget levettek akkor egybol rajta lesz vagy kesobb lesz rajta mert nekem irja hogy -3000 HUF de meg noncs rajta
Attila Bencsik:Nagyon köszönöm ezt a videót. köszönöm
zoltán fodor:Szia.Nekem az gondom hogy nem írtam be a közleménybe a leírást.Szerinted megkapom a pénzt?1 nap eltelt már az utalás óta.A számlámról levonta a pénzt.Válaszod elÅ're is köszönöm.
csak egyzeneimádó:Nagyon jó videó de.... a bejelentkezésnél nem fogadja el a gmail-omat!!! B+(senkire se vagyok dühös csak erre a rohadt paypal-ra mert a steam-en van egy jó játék amire 3 éve vágyok és csak ez fogadja el) Szóval kérem VALAKI SEGÍTSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4!!!!!!!!!!!!
Julianna Kármán:Hogy lehet átállítani a pay pal oldalát magyarra? Hiába mentem rá a Magyar zászlóra ugyanúgy Angolul adja ki :( A videóban magyar Pay pal van!
Guy13 THC:K&H Maestro Cardom van ugyanis nem múltam 18... És annyi a kérdésem hogy bent vagyok K&H részen... és semmi utalás szerű dolog nincs.. semmi aminek köze lenne ehez csak a sok információközlés.. (Elég szar 1 rendszer a k&h)
Beatrix Mans:az uj paypalba hogyan kell?
Barnabás Sándor:mennyi idÅ' alatt lehet regisztrálni ???
Fanni:Hogyha magyar forintbtot töltök a paypal számlára attól még tudok oldalakról dollárért vásárolni?
György Farkas:Köszönöm szépen a segítséget.
Molnár Balázs:segített a videó és mivel ez az elsÅ' alkalom h pénzt utaltam paypalra kicsit aggódok h ma reggel a számláról el lett utalva egy összeg de paypalra nem érkezett még meg... k&b-s vagyok és 2-3 óra már eltelt az utalás óta szóval kell aggódnom h nem jön meg rá a pénz vagy ez több idÅ't is igénybe vehet?
Peti Makkai:Azt írja ki hogy ehez a csatornához ilyen nincs engedélyezve vagy valami ilyet OTP Junior ma húzattok le a kártyát aktiváltam netbank stb és amikor utalok ezt írja ki amit írtam légyszíves segíts!
Ernone Horvath:vásároltam, pl. valamelyik weboldalon és mikor nekem küldenek pénzt?
Csaba Miklós:Szia, 1 értelmes kérdés a sok idióta közül. Hétvégén, Szombat,Vasárnap, banki nyitvatartási idÅ'n túl is megérkezik az átutalás paypalra?
Dádó:Szia! Ha elutaltam a pénzt, akkor csak várni kell, és megjön,vagy kell csinálni egyéb más dolgot is?
Catboy Schrödinger:ez sokat segített köszi

Terima kasih.!! Anda telah mengunjungi halaman Video Paypal Számla Feltöltése (Tutorial) - (5:18) Kunjungi terus blog ini untuk mendapatkan update terbaru.!!

#Paypal,#Számla,#Feltöltése,#(Tutorial),

0 Response to "Paypal Számla Feltöltése (Tutorial)"